فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

ادامه مذاکره برای تشکیل دولت ائتلافی

ادامه مذاکره برای تشکیل دولت ائتلافی

محسن رضایی: اینجانب ضمن تکذیب هر نوع حمایت و رایزنی با نامزد خاصی اعلام می‌کنم من و تعدادی از دوستان در حال مذاکره برای تشکیل یک دولت ائتلافی هستیم که امیدواریم بتوانیم در هفته‌های آینده آن را اعلام کنیم.

6/1/1388---------------------------------------------------------------------------------------

مهر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تکذیب هر نوع حمایت و رایزنی با نامزدی خاص تاکید کرد: با همراهی برخی دوستان در حال مذاکره برای تشکیل دولت ائتلافی هستیم که امیدواریم هفته‌های آینده آن را اعلام کنیم.

به گزارش مهر، محسن رضایی با صدور اطلاعیه‌ای درباره نزدیک شدن به ایام انتخابات اظهار داشت: با توجه به فعال شدن ستادهای انتخاباتی و تبلیغات نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دهم، افزایش شایعات گرچه یک امر طبیعی است ولی می‌تواند به اخلاق سیاسی، روابط و مناسبات بین فعالان سیاسی و جامعه ما آسیب‌هایی وارد کند.
رضایی آورده است: اخیرا در برخی ستادهای انتخاباتی از حمایت اینجانب از کاندیداهایی نام برده می‌شود یا اینکه افرادی ممکن است از روی دلسوزی یا انگیزه‌های دیگر بخواهند رایزنی‌هایی را انجام بدهند. اینجانب ضمن تکذیب هر نوع حمایت و رایزنی با نامزد خاصی اعلام می‌کنم من و تعدادی از دوستان در حال مذاکره برای تشکیل یک دولت ائتلافی هستیم که امیدواریم بتوانیم در هفته‌های آینده آن را اعلام کنیم و لذا بار دیگر از همه فعالان سیاسی تقاضا می‌کنم ضمن خنثی کردن این شایعات، از هر نوع گمانه‌زنی بپرهیزند و در تقویت اخلاق اسلامی در صحنه انتخابات کوشش کنند.



***
اختصاصــی هـای سایـت انتخـابـات ریـاســت جمهــوری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد