فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

زمان ثبت نام حرف و وعده خاتمی یکی خواهد شد

زمان ثبت نام حرف و وعده خاتمی یکی خواهد شد

محمدرضا تابش: ـ از حضور میرحسین استقبال می کنیم. ـ اطلاعی از کناره گیری خاتمی ندارم.‌

21/12/1387--------------------------------------------------------

مهر: یکی از نزدیکان سید محمد خاتمی در خصوص اعلام کاندیداتوری میرحسین موسوی گفت: ما از حضور میرحسین استقبال می کنیم چون ایشان از شخصیتهای برجسته نظام و یادگار دوران امام است.

محمدرضا تابش در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به تعدد گفتمانهایی که در جامعه وجود دارد تعدد کاندیداها سطح مشارکت را بالا می برد و هر طیفی به یک گفتمان گرایش می یابد.

نماینده مردم اردکان در مجلس هشتم تاکید کرد: هر چه سطح مشارکت بالا برود سیاستمداران از پشتوانه بالاتری برخوردار خواهند بود و انسجام نظام بالا می رود.

دبیرکل فراکسیون اقلیت مجلس هشتم در پاسخ به سئوالی پیرامون اعلام کاندیداتوری میرحسین موسوی بیان داشت: از حضور میر حسین استقبال می کنیم چون ایشان از شخصیتهای برجسته نظام و یادگار دوران امام است.

تابش در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با احتمال کناره گیری خاتمی از انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تا زمان برگزاری انتخابات معلوم نیست چه کسی بماند و چه کسی برود، در رابطه با کناره گیری خاتمی نیز من اطلاعی ندارم اما اجماع را خیلی محتمل می دانم.

وی در پاسخ به خبرنگار دیگری که یادآور شد خاتمی قبلا اعلام کرده بود که از میان او و موسوی یک نفر در عرصه انتخابات باقی می ماند در حالی که اکنون هر دوی آنان نامزد شده اند، خاطرنشان کرد: هنوز که هر دوی آنها به عنوان کاندیدا ثبت نام نکرده اند زمان ثبت نام حرف و وعده خاتمی یکی خواهد شد.‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد