فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

میرحسین تمایلی به بازی در پازل سیاسی خاتمی ندارد

میرحسین تمایلی به بازی در پازل سیاسی خاتمی ندارد

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان: ـ خاتمی با درخواست اصلاح طلبان تندرو، با شک و تردید وارد فضای رقابت انتخاباتی شد و الان هم قصد دارد به بهانه آمدن میرحسین از فضای رقابتی کنار بکشد. ـ اگر خاتمی به خاطر حضور میرحسین از صحنه انتخابات کنار بکشد با مخالفت اطرافیان رادیکالش مواجه می‌شود. ‌

21/12/1387-------------------------------------------------------------

فارس: دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: میرحسین موسوی بر خلاف آنچه عنوان می‌کنند، تمایلی به بازی کردن در پازل سیاسی خاتمی ندارد.

علی جوادی با بیان این مطلب که خاتمی هم آمدنش و هم رفتنش اشتباه بود، اظهار داشت: خاتمی با درخواست اصلاح طلبان تندرو، با شک و تردید وارد فضای رقابت انتخاباتی شد و الان هم قصد دارد به بهانه آمدن میرحسین از فضای رقابتی کنار بکشد.

وی با بیان این مطلب که اگر خاتمی نمی‌خواهد در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کند می‌بایست از اول وارد فضای انتخابتی نمی‌شد، ادامه داد: اظهارات خاتمی نشان می‌هد که وی قصد دارد با آمدن میرحسین، وی را به عنوان کاندیدای جایگزین خود مطرح کند و این در حالی است که خط مشی میرحسین با اصلاح‌طلبان یکی نبوده و اصلاح‌طلبان تندرو نیز با معرفی میرحسین به عنوان کاندیدای این حزب مخالفت کرده‌اند.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اینکه خاتمی نگران است که با شرکت در انتخابات با عدم اقبال مردم روبرو شود، افزود: خاتمی نگران از دست رفتن محبوبیتش بوده و کنار کشیدن وی از صحنه انتخابات نشانه برخورد کاملاً سیاست زده وی است.
جوادی با اشاره به اینکه اگر خاتمی به خاطر حضور میرحسین از صحنه انتخابات کنار بکشد با مخالفت اطرافیان رادیکالش مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: البته خود میرحسین نیز تمایلی به بازی کردن در پازل سیاسی خاتمی را ندارد.

جوادی در پایان با بیان این مطلب که خاتمی با کنار کشیدن از صحنه انتخابات چهره نامطلوبی از خود در فضای سیاسی و نزد اذهان مردم به جا می‌گذارد گفت: این تصمیم خاتمی برای حفظ محبوبیت و منافع شخصی وی است.‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد