فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

خاتمی برای سنجش مقبولیت خود در صحنه بماند

خاتمی برای سنجش مقبولیت خود در صحنه بماند

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت: ـ مهمترین موضوع درباره انتخابات در کشور حضور حداکثری مردم در آن است. ـ کاندیداها بدون پیش قضاوت‌های بدون تحلیل خود را برنده انتخابات ندانند.‌

21/12/1387---------------------------------------------------------------

فارس: دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به بعضی پیش قضاوت‌های بدون تحلیل در خصوص نتیجه انتخابات تاکید کرد: خاتمی بهتر است برای مشخص شدن میزان مقبولیت خود و دور شدن از فضایی که اطرافیانش برای وی ساخته‌اند تا آخر در صحنه انتخابات باقی بماند.

عباس انسانی با بیان اینکه مهمترین موضوع در خصوص انتخابات در کشور حضور حداکثری مردم در آن است، اظهار داشت: حضور کاندیداهای مختلف با نگرش‌ها و طیف‌های گوناگون فکری عامل موثر در شرکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.
وی با اشاره به حضور آگاهانه مردم در طول انتخابات گذشته تصریح کرد: حضور کاندیداهای اصلاح طلب و اصولگرا با نگرش‌های مختلف فرصتی برای مردم ایجاد می‌کند تا نشان دهند که کدام جریان و گفتمان را برای اداره کشور برمی‌گزینند.
این فعال دانشجویی انتخابات را فرصتی برای مشخص شدن وزن جریانات سیاسی در کشور دانست و تاکید کرد: جریانات سیاسی از حضور خاتمی، میرحسین و کروبی و دیگر کاندیداها در انتخابات استقبال کرده و خطاب به آنها می‌گویند که خود را در محک میزان مردم قرار دهید.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت مردم را تعیین کننده اصلی رییس جمهور آینده کشور دانست و اضافه کرد: کاندیداها بدون پیش قضاوت‌های بدون تحلیل خود را برنده انتخابات ندانند.
انسانی با دعوت از خاتمی و دیگر کاندیداها برای ماندن در انتخابات و قرار دادن خود در مفهوم میزان رای ملت است افزود: کاندیداها باید با ماندن در انتخابات اقبال عمومی را نسبت به خود بسنجند. ‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد