فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

تجربه کروبی در این دوره بیشتر از قبل است

تجربه کروبی در این دوره بیشتر از قبل است

نوروز زاده: ـ اولین گام رئیس جمهور آینده باید احیای ساختارهای تصمیم سازی باشد و گام دوم مقید به برنامه ها بودن است. ـ هر کس که خواهان تصدی پست ریاست جمهوری است باید تجدید نظر جدی در ساختارها و تصمیمات انجام دهد.‌

21/12/1387------------------------------------------------------------

فارس: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: کروبی با توجه به اینکه دومین بار است در عرصه انتخابات وارد شده لذا با تجربه بیشتری در عرصه حاضر خواهد شد.

رضا نوروز زاده عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در دور گذشته کروبی این خواسته را داشت که در ادامه روند دولت اصلاحات رئیس جمهور شود و طبیعی است که ادامه اقدامات گذشته با امروز کاملا متفاوت است چرا که وی پس از رئیس جمهوری کاندیدا شده است که به طور مستقیم یا غیر مستقیم منتسب به جریان اصولگرا می‌باشد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: در حال حاضر که ما شرایط اقتصادی کشور را تحلیل می‌کنیم به این نتیجه می رسیم که هر کسی که خواهان به دست گرفتن ریاست قوه مجریه می باشد اولین گامی که باید بردارد احیای ساختارهای متلاشی شده است.
نوروز زاده ادامه داد: از جمله ساختارهای متلاشی شده سازمان مدیریت، شورای عالی اداری و شورای اقتصاد است و اگر این سازمان ها احیاء نشوند امکان اداره مملکت وجود ندارد.

وی افزود: بدین ترتیب اولین گام رئیس جمهور آینده باید احیای ساختارهای تصمیم سازی باشد و گام دوم مقید به برنامه ها بودن است چرا که در حال حاضر ما شاهد سخنرانی‌های متضادی از دولت هستیم و برخی به برنامه انتقاد می کنند و برخی دیگر برنامه ها را قبول ندارند و از سوی دیگر رئیس جمهور می گوید ما در برخی موارد از برنامه ها جلو هستیم و این موضوع در تضاد است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطر نشان کرد: اگر رئیس جمهور برنامه را قبول ندارد نباید به آن استناد کند و این برنامه را با تقدیم لایحه به مجلس باید اصلاح کرد.
نوروز زاده تاکید کرد: وقتی که جریانی حاکمیت را به دست می گیرد ولی به برنامه های مصوب اعتقادی ندارد نتیجه آن می‌شود که در سال جاری حدودا 56 هزار میلیارد تومان هزینه جاری کشور بود و خود دولت نیز حدودا 5 هزار میلیارد تومان در خواست بودجه در غالب جابجایی کرده است که مجلس در غالب جابجایی آنرا قبول کرد از این رو اگر این دو رقم را با یکدیگر جمع کنیم مبلغی بالغ بر 61 هزار میلیارد تومان می شود.

وی در ادامه گفت: برای سال آینده که مجلس کلیات بودجه را تصویب کرده است مجددا بودجه جاری کشور حدود 56 هزار میلیارد تومان دیده شده است از این رو چطور هزینه سال 87، 61 هزار میلیارد تومان است و برای سال 88، 56 هزار میلیارد تومان بودجه تصویب می شود و در نهایت اعلام می شود که نظام هماهنگ پرداخت نیز اجرا خواهد شد و بنده به عنوان اینکه 20 سال نماینده مجلس بوده ام اعتقاد دارم که این موضوع بیش از 15 هزار میلیارد تومان بار مالی دارد.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تایکد کرد: بنده مخالف اجرای این برنامه نیستم ولی معتقدم که این موضوع باید در یک نهاد فکری مخصوصا در زیر مجموعه خود مثل سازمان مدیریت و در طی 12 ماه چالش‌ و در نهایت در پایان سال مالی که معمولا آذر ماه است در غالب یک لایحه مجلس تقدیم شود.

نوروز زاده ادامه داد: معتقدم هر کس که خواهان تصدی پست ریاست جمهوری است باید تجدید نظر جدی در ساختارها و تصمیمات انجام دهد.
وی به شعارهای کروبی برای حضور در عرصه انتخابات اشاره و تصریح کرد: کروبی شعارهای خود را در غالب تغییر وضع موجود در حوزه اجرا با استفاده از خرد جمعی به مردم ارائه خواهد داد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در خصوص واگذاری 50 هزار تومان به هر نفر توسط کروبی اظهار داشت: کروبی این شعار را در آن زمان در ادامه دولت اصلاحات اعلام کرده بود و البته این موضوع در آن زمان قطعا به معنای فقیر کردن مردم نبود ولی امروز با توجه به شرایط اقتصادی اجرای مستقیم و توزیع نقدی این طرح امکان پذیر نخواهد بود.

نورزاده ادامه داد: طبیعی است که اگر کسی شعاری می دهد قبل از ارائه شعار آن موضوع در زیر مجموعه آن کاندیدا پالایش شده است لذا کروبی به شعار های خود پایبند خواهد بود. ‌

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد