فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

عموم جامعه به اصولگرایان اعتماد دارند

عموم جامعه به اصولگرایان اعتماد دارند

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ: ـ پیروزی اصولگرایان در انتخابات آینده ریاست جمهوری را در گرو وحدت آنان است. ـ تکثر کاندیدا قطعاً به این جبهه ضربه می‌زند و مردم را نسبت به اصولگرایی بدبین می‌کند.‌

21/12/1387---------------------------------------------------------

فارس: عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: عموم جامعه نسبت به اصولگرایان اعتماد دارند.

محمد ثنایی‌فر در خصوص نقش تشکل‌های دانشجویی در انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار داشت: دانشجویان به عنوان نخبگان و خواص جامعه نقش تأثیرگذاری در هدایت عامه مردم دارند به همین دلیل باید بینش و بصیرت داشته باشند و بر اساس احساسات عمل نکنند و طوری نشود که تحت تأثیر احزاب قرار گیرند.
وی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند دارای تفکر و اندیشه باشند، افزود: وقتی مطالبات مردم، به عنوان مطالبات دانشجویان مطرح شود آن موقع دانشجویان می‌توانند نقش خواص و تأثیرگذاری بر جامعه را اجرا کنند و این خطر بسیار بزرگی است که دانشجویان به بازیچه‌ای در دست احزاب تبدیل شوند.

وی ادامه داد: مثل زمانی که در دوره اصلاحات، دانشجویان آلت دست احزاب بودند و مردم در این شرایط به دانشجویان به عنوان قشر برآمده از خود نگاه نمی‌کردند.
این فعال دانشجویی به انتخابات ریاست جمهوری سال 84 اشاره کرد و ادامه داد: در آن موقع مطالبات دانشجویان همان مطالبات مردم بود و دانشجویان توانستند نقش خواص در قبال عوام را به خوبی اجرا کرده و مطالبات مردم را از مسئولین پیگیری می‌کردند که همان عدالت بود.

ثنایی‌فر با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی در انتخابات ریاست جمهوری باید از تفکر صحیح حمایت کنند، تصریح کرد: دانشحویان باید زمینه‌سازی کرده تا مردم فکر و تفکر صحیح را بشناسند و این تفکر همان پایبندی به آرمان‌ها و ویژگی‌های انقلاب است و اگر تشکل‌های دانشجویی این تفکر را به درستی به مردم معرفی کنند، مردم نیز به راحتی می‌توانند اصلح را انتخاب کنند.

وی همچنین پیروزی اصولگرایان در انتخابات آینده ریاست جمهوری را در گرو وحدت آنان دانست و افزود: اگر وحدت اصولگرایان در چارچوب مبانی دینی باشد نصرت الهی را به دنبال دارد و این وحدت باید بر اساس اصول باشد نه بر اساس قدرت و اصولگرایان باید قدرت را وسیله‌ای برای خدمت ببینند.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ اضافه کرد: اصولگرایی ناظر به اصول انقلاب است و این واژه در ذهن مردم جای گرفته است و عموم جامعه نسبت به اصولگرایان اعتماد دارند.

ثنایی‌فر در پایان نسبت به تکثر کاندیداها در جبهه اصولگرایان هشدار داد و تأکید کرد: تکثر کاندیدا قطعاً به این جبهه ضربه می‌زند و مردم را نسبت به اصولگرایی بدبین می‌کند و اگر همه اصولگرایان به اصول معتقدند؛ تکثر کاندیداها معنادار نیست.‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد