فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

حامیان میرحسین موسوی، خوراک ضد اصلاح‌طلبان را فراهم می‌کنند

حامیان میرحسین موسوی، خوراک ضد اصلاح‌طلبان را فراهم می‌کنند

سازمان مجاهدین انقلاب: ـ "پویش مردمی حمایت از میرحسین موسوی" با انتشار اخباری خوراک رسانه‌ای لازم را برای رسانه‌های ضد اصلاحات را فراهم می‌کند. ـ موضوع حمایت از نامزدی سیدمحمد خاتمی بدون حتی یک نفر مخالف یا معترض به تصویب رسید.‌

21/12/1387---------------------------------------------------------

پایگاه اطلاع رسانی سازمان مجاهدین: "پویش مردمی حمایت از میرحسین موسوی" با انتشار اخباری خوراک رسانه‌ای لازم را برای رسانه‌های ضد اصلاحات را فراهم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران با تکذیب خبر یکی از سایت‌های حامی میرحسین موسوی، و ضمن ابراز احترام نسبت به میرحسین موسوی، هرگونه تلاش اعضا، مرتبطین و هواداران سازمان برای صدور بیانیه حمایت از کاندیداتوری هر فردی به غیر از سیدمحمد خاتمی و مخالفت مسئولین رده بالای سازمان با این اقدام فرضی را از اساس دروغ و ساخته و پرداخته محافل تفرقه افکن ضد اصلاحات دانست.

سازمان مجاهدین در ادامه آورده است: این سایت پیش از این نیز اخبار کذبی را در خصوص برادر بهزاد نبوی و آیت‌الله موسوی خوئینی منتشر کرده بود، ساعاتی قبل با انتشار خبر کذبی مدعی شد "جمعی از هوادارن، مرتبطین و فعالان حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در سراسر کشور قصد دارند با صدور بیانیه‌ای و ارسال آن به رسانه‌ها حمایت خود را از کاندیداتوری میرحسین موسوی اعلام نمایند که این موضوع با مخالفت شدید مسئولین رده بالای این 2 جریان سیاسی مواجه شده است ".

بیانیه سازمان مجهدین در ادامه اظهار داشت: این خبر جعلی و کذب در حالی انتشار یافته است که از مردادماه سال جاری و در جریان برگزاری کنگره دوازدهم سازمان که با حضور کلیه اعضا و شماری از مرتبطین سازمان تشکیل شد، موضوع حمایت از نامزدی سیدمحمد خاتمی بدون حتی یک نفر مخالف یا معترض به تصویب رسید و پس از آن نیز تا کنون این موضوع در جلسات مختلف سازمان به تواتر طرح و مورد تأکید چندباره قرار گرفته و به هیچ وجه تا این زمان مورد تشکیک یا تقاضای تجدید نظر واقع نشده است لذا هرگونه تصمیم اعضا یا مرتبطین سازمان برای صدور بیانیه‌ای در حمایت از کاندیدایی به غیر از محمد خاتمی و مخالفت مسئولین رده بالای سازمان با این اقدام فرضی، از اساس دروغ و ساخته و پرداخته محافل تفرقه افکن ضد اصلاحات است.

سازمان مجاهدین در ادامه می‌افزاید: لازم به توضیح است سایت خبری مذکور گمنام و کم مخاطب، خود را تحت عنوان "پویش مردمی حمایت از میرحسین موسوی " معرفی کرده و به کرات با انتشار اخبار جعلی و دروغ که مورد تکذیب اصلاح طلبان قرار گرفته است، خوراک رسانه‌ای لازم را برای رسانه های اقتدارگرایان ضد اصلاحات فراهم می‌آورد.

همچنین قابل ذکر است که مسئولین دفتر مهندس موسوی در تماس با این سازمان، هرگونه ارتباط و شناخت میان خود با گردانندگان این سایت را تکذیب کردند.‌

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد