فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

دستگیری سارق حرفه‌ای توسط کارآگاهان

دستگیری سارق حرفه‌ای توسط کارآگاهان  
 
گروه ناجا - کاراگاهان پلیس آگاهی استان کردستان موفق شدند با تلاش فراوان و چند مرحله تحقیقات گسترده سارق حرفه‌ای را که در انواع سرقت مهارت داشت شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس به نقل از اداره‌ اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ، سرهنگ قنبری رئیس پلیس آگاهی استان کردستان در بیان جزئیات این خبر گفت :

با توجه به سرقت چندین دستگاه خودرو و منزل و حتی احشام از سطح این استان مخصوصا شهرستان بانه و شکایات صاحبان آنها موضوع بررسی در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .با تحقیقات فراوان و بررسی پرونده‌های سارقان حرفه‌ای ، کارآگاهان رد پای یک سارق را به دست آورده و متوجه شدند وی با همکاری دو نفر دیگر اقدام به انجام سرقتها کرده است . در نهایت کارآگاهان با پیگیری فراوان و استفاده از منابع و بانکهای اطلاعاتی و کنترل نامحسوس محله‌هایی که بیشترین تعداد سرقت در آنها رخ داده بود ، موفق به دستگیری متهم اصلی شدند.

وی در بازجوییها خود را "ر. ص" معرفی کرد و اعتراف نمود که با همکاری دو نفر دیگر در بیشتر شهرهای این استان اقدام سرقت دهها فقره منزل ،خودرو ، احشام نموده است .کاراگاهان با اسناد و مدارک موجود واعترافات متهم تلاش را برای یافتن سایر متهمان آغاز کردند و موفق شدند مخفیگاه دو همدست وی را نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر نمایند. سپس کاراگاهان با اخذ نیابت از مراجع قضایی مخفیگاه متهمان را مورد بازرسی قرار دادندکه مقادیر زیادی وسایل داخل خودرو ، میلیونها ریال وجه نقد ، مقادیر قابل توجهی طلا و وسایل برقی و منزل...کشف و ضبط گردید .متهمان در پایان با صدور قرار قانونی راهی زندان شدند .

سرهنگ قنبری در پایان از شهروندان خواست که هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند وخودروها و منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سرقت مجهز گردانند.

تاریخ خبر : 17/12/87

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد