فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

کروبی و میر حسین موسوی یک هدف را دنبال می کنند

کروبی و میر حسین موسوی یک هدف را دنبال می کنند

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی: ـ خاتمی در حال حاضر با توجه به حضور میر حسین موسوی انصراف داده است. ـ اگر این شخصیت ها با یکدیگر دیدار نداشته باشند باید از آنها ایراد و اشکال گرفت.‌

21/12/1387------------------------------------------------------------------ 

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: از ادبیات میر حسین موسوی مشخص است که کروبی و میر حسین موسوی هر دو یک هدف را دنبال می کنند.

محمدرضا ناصری شوهان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام کاندیداتوری میر حسین موسوی ، گفت: ورود هر نامزدی به عرصه انتخابات از جمله ورود میر حسین موسوی که از یادگاران دوران سخت انقلاب و از مدیران کار ساز بوده است را به فال نیک می گیریم لذا قطعا همه کسانی که دل در گرو نظام دارند از این ورود خوشحال خواهند شد.

وی افزود: ادبیات میر حسین موسوی در بیانیه ای که منتشر شده بسیار زیبا است و هیچ گونه دلیلی ندارد که از حضور اینگونه شخصیت ها در عرصه انتخابات استقبال نشود.
عضو دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: اگر بنا است که همه در جهت احیای مجدد ارزش های انقلاب و به میدان آوردن اهداف جانبازان و رزمندگان تلاش کنند از این رو میر حسین موسوی می تواند همچون گذشته بخش بزرگی از این اهداف را تحقق ببخشد.

شوهان خاطر نشان کرد: ائتلاف بین کروبی و میر حسین موسوی را پیش بینی نمی کنم اما معقوله ای به نام همفکری برای حفظ آرامش عرصه انتخابات و پیشروی تا ورود عملی به فضای انتخابات را قطعا پیش بینی می کنم.

وی ادامه داد: از ادبیات میر حسین موسوی مشخص است که کروبی و میر حسین موسوی هر دو یک هدف را دنبال می کنند و به هر صورت ما این احساس را داریم که در روند رو به جلو نظام و مخصوصا دستگاه های اجرایی و نظارتی دچار انحرافاتی شده اند و ما خواهان بازگشت از انحرافات به مسیر اصلی هستیم.

رئیس شورای استانی حزب اعتماد ملی در ایلام افزود: بازگشت از برخی انحرافاتی که صورت گرفته به مسیر اصلی با وجود این شخصیت ها و این گونه ادبیات امکان پذیر خواهد بود.

شوهان با اشاره به تعدد کاندیداها در جریان های مختلف گفت: ما باید قبول کنیم که تعدد کاندیداها در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان دغدغه هایی را پیش می آورد و حتی ممکن است در نهایت منجر به شکست جریانی که با تعدد کاندیدا وارد عرصه شده است، شود.

وی ادامه داد: کاندیدای واحد زمینه موفقیت بیشتری را برای هر طیفی ایجاد می کند و تحقق این موضوع درایت بزرگان طیف اصلاح طلب را می طلبد که همه با حفظ شخصیت کاندیداها و با هدف دستیابی به موفقیت برنامه ریزی کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تاکید کرد: بنده پیش بینی می کنم خاتمی در حال حاضر با توجه به حضور میر حسین موسوی انصراف داده است.

شوهان افزود: خاتمی به عنوان یک انسان اخلاقی شناخته می شود و از آنجایی که وی گفته است اگر میر حسین موسوی وارد عرصه شود من کنار می روم لذا این موضوع نوعی تعهد اخلاقی برای وی ایجاد کرده که بنده معتقدم وی به این تعهد پایبند است لذا حضور میر حسین موسوی احتمالا انصراف خاتمی در پی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: کروبی و میر حسین موسوی هر دو استعداد جذب طیف قابل توجهی از جناح مقابل را دارند و اگر کروبی می‌گوید من در دولت آینده نگاهم فقط به نیروهای اصلاح طلب نیست و از همه نیروهای ارزشی استفاده خواهم کرد این موضوع نشان دهنده ارج نهادن به مردم و استفاده از نیروها به طور بهینه است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در خصوص دیدار های کروبی با کاندیداها گفت: کروبی با شخصیت های اصولگرا و اصلاح طلب دیدارهای متعددی داشته است و لذا اگر این شخصیت ها با یکدیگر دیدار نداشته باشند باید از آنها ایراد و اشکال گرفت.‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد