فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

رسیدگی به خواسته های مردم در الویت کاری نیروی انتظامی

رسیدگی به خواسته های مردم مهمترین اولویت کاری معاونت عملیات ناجا /// لغو مرخصی زندانیان خطرناک و سابقه دار در تعظیلات نوروزی  
 

گروه ناجــــــــا-معاون عملیات نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تمام اقدامات پلیس در راستای کاهش سرقت،برخورد با اراذل و اوباش،بدپوششی و مواد مخدر و ... است،اظهار داشت:این معاونت رسیدگی به خواسته های مردم را در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه کارگاه آموزشی که برای کلیه معاونان عملیات سراسر کشور برگزار شده بود،افزود:تمام تلاش پلیس در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم است.
 
وی با تأکید بر اینکه تأمین امینت و آرامش،مهمترین خواسته و نیاز مردم از پلیس است،تصریح کرد: تمام اقدامات نیروی انتظامی به منظور کاهش سرقت،برخورد با اراذل و اوباش،بدپوششی و مواد مخدر می باشد و معاونت رسیدگی به خواسته های مردم را در اولویت کاری خود قرار داده است.
 
معاون عملیات نیروی انتظامی با بیان اینکه کلیه کارکنان نیروی انتظامی در ایام نوروز در آماده باش کامل بسر می برند،خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند در این ایام با خیالی آسوده و اطمینان خاطر به مسافرت های خود بپردازند.
 
سردار ساجدی نیا با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس از 15 اسفند ماه جاری شروع و تا 15 فروردین سال 88 ادامه دارد،خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی در این ایام طرح های مختلفی از قبیل طرح ترافیکی و طرح پیشگیری از سرقت و ... را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.
 
به گفته معاون عملیات نیروی انتظامی با هماهنگی هایی که با قوه قضائیه به عمل آمده مرخصی زندانیان خطرناک و سابقه دار در ایام نوروز لغو شده است.
 
وی به اجرای طرح های پلیس در چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) اشاره کرد و گفت: هماهنگی های لازم با تمام دستگاه ها و سازمان ها از جمله آتش نشانی،اورژانس و دیگر ارگان های مرتبط صورت گرفته و امیدواریم در روزهای پایانی سال هیچ گونه اتفاق ناگواری برای خانواده ها و فرزندان آنها رخ ندهد.
 
معاون عملیات نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه پلیس با تولید کنندگان و فروشندگان مواد محترقه خطرناک به شدت برخورد می کند، به خانواده ها توصیه کرد در روزهای پایانی سال کنترل و نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.
 
سردار ساجدی نیا با بیان اینکه پلیس مخالف شادی و نشاط مردم و جوانان نیست،خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی با کسانی که نظم و آرامش مردم را سلب و حقوق شهروندان را رعایت نکنند برابر قانون برخورد و دستگیرشدگان تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.
 
به گفته معاون عملیات ناجا با اقداماتی که پلیس در سال گذشته برای جلوگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال انجام داد، در تعداد مصدومان و فوت شدگان بیش از 50 درصد کاهش داشتیم که بیانگر توجه مردم به توصیه های پلیس است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد