فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

پیشگیری از مصرف، اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در سال 88

سردار حسین آبادی:
پیشگیری از مصرف، اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در سال 88  
 

تاریخ خبر : 17/12/87

گروه ناجا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا صبح امروز در همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، تصریح کرد: اولویت اصلی پلیس در سال جدید پس از مبارزه با ورود و قاچاق مواد مخدر، حضور موثر در عرصه پیشگیری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین آبادی ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا صبح امروز در همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص هدف از اجرای این همایش گفت: در این همایش برنامه های سال 87 نیروی انتظامی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و نقاط قوت و ضعف پلیس در عرصه مبارزه با مواد مخدر بررسی می شود.


وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال 87 اصلاح قانون بود، تصریح کرد: مراحل نهایی اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در کشور به پایان رسید و به زودی در مجمع تشخیص مصلت نظام به صحن خواهد رفت.


حسین آبادی اقدامات عملیاتی و کشفیات اطلاعاتی را از موارد مورد بحث روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور و کارشناسان حاضر در همایش برشمرد .


وی موضوعات مطرح شده دیگر در این همایش را، روند مطلوب اقدامات انجام گرفته در مرزها در جهت جلوگیری از ورود مواد مخدر، گسترش شبکه ها و منابع اطلاعاتی، اقدامات بین المللی پلیس جهت استقرار افسران رابط در کشورهای منطقه، حضور در عرصه های بین المللی برای ارائه اقدامات کشور در عرصه مبارزه با مواد مخدر و برنامه های پیشگیرانه و درمان برشمرد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در خصوص اولویت های پلیس در سال 88، اظهار داشت: مبارزه با ورود و قاچاق مواد مخدر در راس برنامه های پلیس در سال جدید می باشد.


وی افزود: برنامه های بعدی ما کمک به سازمان های درمانی مانند وزارت بهداشت، بهزیستی و NGO ها برای تحت پوشش قرار دادن معتادان و حضور موثر در عرصه پیشگیری با حضور سایر سازمان ها می باشد.


حسین آبادی خاطرنشان کرد: در سال آینده برنامه جدی پلیس مانند امسال حضور فعال و موثر در برنامه های پیشگیری است علاوه براین در عرصه های بین المللی نیز، تقویت افسران رابط پلیس در کشورهای همسایه برای تعامل با پلیس های کشورهای منطقه در دستور کار ما قرار خواهد گفت.

وی گفت: در سال 87 در سایه این اقدامات شاهد افزایش کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشو بودیم.

گفتنی است، این همایش تا ساعت 6 امروز در فرهنگسرای شقایق واقع در خیابان ولیعصر ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد