فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

احمدی نژاد کاندیدای مطرح اصولگرایان است

احمدی نژاد کاندیدای مطرح اصولگرایان است

دبیرکل جامعه زینب: ـ اصولگرایان هرگز برخوردی که با تخریب همراه باشد انجام نداده و نخواهند داد. ـ تعدد کاندیداها موجب گرم تر شدن انتخابات خواهد شد و اصول گرایان با تکیه به وحدت با کاندای جناح مقابل رقابت سالم خواهند کرد.‌

21/12/1387----------------------------------------------------------

فارس: مریم بهروزی با اشاره به اینکه مطرح ترین کاندیدای اصولگرایان محمود احمدی نژاد است، تصریح کرد: اصولگرایان در صدد هستند تا با معرفی نامزد واحد به اجماع برسند.

مریم بهروزی با اشاره به مظلوم نمای های صورت گرفته از سوی برخی کاندیدا اظهار داشت: اصولگرایان هیچ برنامه‌ای در جهت ممانعت از سخنرانی کاندیداها ندارند و در صورت مشاهده مواردی باید با آنها برخورد شود چراکه این موارد ناشی از برخی کج سلیقگی های شخصی است.

وی با اشاره به سخنان رئس جمهور در خصوص آزادی بیان کاندیداها تاکید کرد: اصولگرایان هرگز برخوردی که با تخریب همراه باشد انجام نداده و نخواهند داد.
بهروزی با اشاره به اعلام کاندیداتوری میرحسین موسوی بیان داشت: تعدد کاندیداها موجب گرم تر شدن انتخابات خواهد شد و اصول گرایان با تکیه به وحدت با کاندای جناح مقابل رقابت سالم خواهند کرد.

دبیر کل جامعه زینب با اشاره به اینکه مطرح ترین کاندیدای اصولگرایان محمود احمدی نژاد است، تصریح کرد: اصولگرایان درصدد هستند تا وحدت در خصوص معرفی نامزد واحد ارائه کرده و با معرفی یک کاندید واحد به اجماع برسند. ‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد