فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

اجماع روی موسوی آسان تر است

اجماع روی موسوی آسان تر است

علی صالح آبادی: ـ در حال حاضر اقبال روی خاتمی بیشتر است. ـ قطعا اصلاح طلبان یک کاندیدا دارند و آن هم میر حسین موسوی است.‌

21/12/1387--------------------------------------------------------------

فارس: مدیر مسئول اسبق روزنامه همبستگی گفت: خاتمی این ظرفیت را دارد که به نفع میرحسین و جبهه اصلاحات کناره‌گیری کند و کروبی نیز با وی آسان‌تر اجماع میکند.

علی صالح آبادی با اشاره به حضور میر حسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری آینده تصریح کرد: از میر حسین موسوی در عرصه انتخابات استقبال میکنم و معتقدم وی در بدترین شرایط کشور توانسته بود بحرانهای کشور را اداره کند و در حال حاضر نیز که بحرانهای اقتصادی و اجتماعی کشور را فرا گرفته وی میتواند از این بحرانها عبور و کشور را هدایت کند.
وی در ادامه افزود: میر حسین اقتصاد را خوب می شناسد و بر درآمدهای ارزی نیز احاطه دارد و علاوه بر آن میتواند بر ضعفهای دولت کنونی و پیشین که نظارت بر دستگاههای اجرایی بود نیز مدیریت کند.
نماینده پیشین مردم مشهد در دوره سوم مجلس با بیان اینکه میرحسین میتواند دولت ائتلافی را تشکیل دهد، یاد آور شد: در زمان نخست وزیری میر حسین، عسگر اولادی وزیر بازرگانی و بهزاد نبوی به عنوان وزیر صنایع سنگین بوده است و بنده معتقدم که میر حسین میتواند یک دولت ائتلافی در دو جناح چپ و راست را مدیریت کند چراکه در زمان نخست وزیری خود این کار را عملی کرده است.

صالح آبادی در مورد اجماع بین اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: قطعا اصلاح طلبان یک کاندیدا دارند و آن هم میر حسین موسوی است و وی در بین نیرهای خط امام(ره) و چپ سابق حامیان زیادی دارد.
وی ادامه داد: به نظر بنده خاتمی این ظرفیت را دارد که به نفع میر حسین وجبهه اصلاحات کناره گیری کند و کروبی نیز با میر حسین بهتر اجماع می کند.

وی در بیان اینکه در حال حاضر اقبال روی خاتمی بیشتر است، افزود: اگر میر حسین نیز بر ماندن خود پا فشاری کند مطمئنا مقبولیت وی رو به افزایش می رود. ‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد