فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

همایش تخصصی فرماندهان پلیس مرزبانی ناجا برگزار شد

همایش تخصصی فرماندهان پلیس مرزبانی ناجا برگزار شد
گروه ناجـــــــا- همایش سراسری فرماندهان پلیس مرزبانی نیروی انتظامی با حضور سردار اسماعیل احمدی مقدم در مجتمع فرهنگی ،ورزشی غدیر ناجا برگزار شد.  
 ۱۴/۱۲/۸۷

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در ابتدای این همایش گزارشی از عملکرد پلیس مرزبانی ارائه داد.
 
سردار مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم طی سخنانی با تأکید بر اینکه سخت ترین بخش ناجا،پلیس مرزبانی است،تصریح کرد: با این حال بیشترین ارتقاء رشد هم در این قسمت بچشم می خورد.
 
فرمانده نیروی انتظامی خطاب به فرماندهان مرزبانی بر سلامت و کنترل بیشتر زیر مجموعه خود تأکید کرد و گفت:مامورانی که در پلیس مرزبانی خدمت می کنند با توجه به نوع کار خود باید افرادی سالم و در برابر قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدور از هرگونه لغزشی باشند.
 
وی با اشاره به اینکه روزانه سه تن انواع مواد مخدر در کشور کشف می شود،خاطرنشان کرد:  طی سه سال گذشته بیش از 400 میلیارد تومان در پلیس مرزبانی هزینه شده است.
 
سردار مقدم همچنین برتقویت هرچه بیشتر پلیس مرزبانی در تمام زمینه ها از قبیل تجهیزات،امکانات و نیروی انسانی متخصص و حرفه ای تأکید کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد