فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

با تمام توان میرحسین را یاری می‌کنیم

با تمام توان میرحسین را یاری می‌کنیم

سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام(ره): انتظارها به پایان رسید و مهندس میر حسین موسوی به صحنه آمد تا تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و شهیدانی باشد که دل در گرو عدالت و آزادی بعد از انقلاب داشتند و برای اعتلای آب و خاک و آیین خود از عزیزترین هستی خویش گذاشتند.‌

21/12/1387------------------------------------------------------------

فارس: سازمان جوانان و دانشجویان مجمع خط نیروهای امام(ره) با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان و دانشجویان مجمع خط نیروهای امام، در بیانیه‌ این سازمان آمده است: انتظارها به پایان رسید و مهندس میر حسین موسوی به صحنه آمد تا تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و شهیدانی باشد که دل در گرو عدالت و آزادی بعد از انقلاب داشتند و برای اعتلای آب و خاک و آیین خود از عزیزترین هستی خویش گذاشتند.

میر حسین آمد تا بارقه امید در دل نسل‌های مختلف جامعه ایران زنده‌تر شود و پیشکسوتان انقلاب و کسانی که امروز یا از سر عسر و یا به دلیل بی‌تکلیفی و انفعال گوشه انزوا اختیار کرده‌اند تا فرزندان انقلاب و جوانانی که هنوز به احیای گفتمان امام خمینی، رهبر عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی دل بسته‌اند همه و همه یکبار دیگر در کنار هم یاری‌گر موسوی باشند و او را برای پیگیری و هدایت مطالبات ملت همراهی کنند.

رفتار بی‌پیرایش و با صداقت میرحسین آن هنگام در باورمان نقش بست که موی سپید او را دیدیم و هرگز تردید در باورهایش نداریم. اعتقاد عملی که در آن ذره‌ای تزویر و مردم‌فریبی و اندکی زراندوزی و قدرت‌پرستی جای نداشت. او وجود خویش را از همان روزهای سخت انقلاب و لحظات مبارزه و در دوران پیروزی در کنار امام و مدیریت "دولت خدمتگزار " و در ایام غربت و بیست سال سکوت و در عین حال فعالیت در حد توان خویش، وقف خدمت به مردمی کرده بود که متعهدانه و دین‌باورانه برای آزادی خویش بر جور زمانه پیروز شوند و در روزهای شیرین بعد از پیروزی نیز بدون ذره‌ای گلایه، آنچه برایشان باقی مانده بود را در راه دفاع از میهن اسلامی خویش در جنگ هشت ساله هدیه کرده بودند.

آری این چنین است برادر! ما تو را می‌شناسیم اما نه از تصورات و انتظارات و نفرین و آفرین‌های دیگران، ما تو را به معیار عملت می‌شناسیم، به میزان و معیار توانایی‌هایت و کارنامه‌ای که از خود به جای گذارده‌ای و بر انتخاب خود امیدواریم. اگر چه تو ما را در قیاس با همراهان پرشور ایثار و جهاد نبینی و نیابی، اما ما راسخیم بر یاری تو که همان ترجمان آرمان‌های نسل ایثار و جهادی!

آغاز رسوخ تحول گفتمان فعال‌گرا بر گفتمان منفعت‌خواه در جامعه‌ی سیاسی مدنی نشان‌گر شناخت و ارزیابی صحیح جنابعالی از مطالبات و نیازهای جامعه‌ی امروز ایران است.

نتیجه‌ قطعی و انکارناپذیر آن پذیرش و انتخاب از سوی جامعه‌ی آگاه و تعالی‌خواه ایران است. ما به عنوان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام حضور عزت‌آفرین شما را به عرصه‌ی انتخابات به فال نیک می‌گیریم و تمام توان خویش را برای یاری‌تان به کار خواهیم بست.‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد