فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

خاتمی باید با ملاحظه بیشتری یا من یا موسوی را مطرح می کرد

خاتمی باید با ملاحظه بیشتری یا من یا موسوی را مطرح می کرد

تاجرنیا: ـ فشار افکار عمومی بر روی خاتمی بسیار زیاد بود و از آنجا که مهندس موسوی هم هنوز برای حضور در انتخابات اطمینان نیافته بود خاتمی وارد عرصه شد. ـ همه تلاش می کنند از بین این دو، یک نفر بیاید؛ اما هنوز زود است که بگوییم خاتمی باید کنار بکشد. ‌

21/12/1387---------------------------------------------------------

سایت یاری: عضو شورای مرکزی حزب مشارکت گفت: خاتمی در آن مقطع باید با ملاحظه بیشتری موضوع یا من می‌آیم یا موسوی را مطرح می کرد.

علی تاجرنیا گفت: خاتمی پیش از حضور در انتخابات گزینه یا من یا موسوی را مطرح کرده بود و نباید امروز این موضوع برای تصمیم گیری مورد استناد قرار گیرد.
تاجرنیا با بیان اینکه خاتمی در آن مقطع باید با ملاحظه بیشتری موضوع یا من می‌آیم یا موسوی را مطرح می کرد، اظهار داشت: خاتمی خود برای حضور در انتخابات تمایلی نداشت و ترجیح می داد فعالیت های تئوریک خود را ادامه دهد و میرحسین موسوی وارد عرصه انتخابات شود.

وی ادامه داد: فشار افکار عمومی بر روی خاتمی بسیار زیاد بود و از آنجا که مهندس موسوی هم هنوز برای حضور در انتخابات اطمینان نیافته بود خاتمی وارد عرصه شد و اکنون باید دید که چه چیزی تغییر کرده که خاتمی بخواهد نظرش را عوض کند و از عرصه رقابت کنار بکشد.

تاجرنیا افزود: برخی معتقدند خاتمی شخصی اخلاق محور است و افکار عمومی او را به صداقت می‌شناسند به همین دلیل چون پیش از این گفته یا من می‌آیم یا موسوی اکنون باید به نفع میرحسین موسوی کنار برود و گرنه در اذهان ابهاماتی ایجاد می شود.

رئیس منطقه تهران جبهه مشارکت ادامه داد: این صحبت خاتمی مربوط به زمانی بود که وی هنوز نامزدی خود را در انتخابات اعلام نکرده بود، پس نمی‌تواند مورد استناد قرار گیرد اما این مساله باید برای افکار عمومی تبیین و به سئوالات در این زمینه پاسخ داده شود. زیرا بزرگترین سرمایه خاتمی صداقت اوست که و لزومی ندارد برای اثبات این صداقت از انتخابات کنار بکشد.

وی با بیان اینکه اگر تغییری در شرایط صورت گرفته مربوط به آمدن مهندس موسوی است و نه حضور خاتمی، اظهار داشت:«شاید نظر یا من یا موسوی خاتمی نظر قاطبه کسانی که به خاتمی علاقه مندند نباشد. به همین دلیل خاتمی همانقدر که در مقابل این سوال قرار دارد که چه باید بکند در مقابل افکار عمومی علاقه مند هم هست که خواهان حضور وی در انتخابات هستند.

وی تصریح کرد: اگر قرار است انتخابات را از فرد محوری به سوی برنامه محوری و جریان محوری پیش ببریم باید به این موضوع توجه کنیم که خاتمی نظرات خود را در تعریف اصلاحات به صورت شفاف بیان کرده و عملکرد هشت ساله وی نیز در مقابل مردم است اما چنین تبیینی از سوی مهندس موسوی صورت نگرفته و مردم اطلاع دقیقی از نگرش وی به اصلاحات ندارند.

تاجرنیا با بیان اینکه خاتمی و موسوی سرمایه های ارزشمند نظام و هر دو در اردوگاه اصلاح طلبی هستند، گفت: رای مردم به این افراد رای به پیروان خط امام و اصلاحات است به همین دلیل همه تلاش می کنند از بین این دو یک نفر بیاید اما هنوز زود است که بگوییم خاتمی باید کنار بکشد.

وی خاتمی را تنها کاندیدایی دانست که امکان رقابت با رییس جمهور فعلی را دارد و افزود: به دلیل عدم توازن سایر کاندیداها با کاندیدای جناح حاکم، جریان‌های رقیب اصلاحات بی‌میل نیستند که خاتمی از عرصه رقابت کنار رود.

این نماینده مجلس ششم تصریح کرد: در عین اینکه کنار کشیدن خاتمی رای طرفداران اصلاحات را به سمت دو کاندیدای دیگر اصلاحات سوق می دهد اما این لزوما به معنای پیروزی این جریان در انتخابات نخواهد بود. ‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد