فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

0000000000000000

0000000000000000

21/12/1387-----------------------------------------------------------


بیانیه ستاد جوانان حامی خاتمی؛
خاتمی تا آخرین لحظه در عرصه انتخابات بماند
خبرگزاری فارس: در بیانیه جلسه فوق العاده ستاد 88 بعد از حضور میرحسین موسوی آمده است: از خاتمی انتظار داریم به خواست حامیانش توجه کند و تا آخرین لحظه در عرصه انتخابات بماند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هیئت اجرایی ستاد ملی جوانان حامی خاتمی شب گذشته تشکیل جلسه داد و در پایان این جلسه فوق العاده با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ستاد ملی جوانان حامی خاتمی همچنان با قوت به کار خود ادامه داده و اعضاء ستاد انتظار دارند محمد خاتمی هم تا آخر در عرصه بماند.
ستاد 88 در این بیانیه خود با اشاره به استقبال گسترده مردم سه استان فارس، کهگلویه بویر احمد و بوشهر از خاتمی، قوت قلبی برای همه حامیان ایشان بوده و پیام‌های روشنی برای همه دارد آورده است: موج حمایت بی سابقه‌ای که طی هفته‌های گذشته در سراسر کشور به راه افتاد نشان می‌دهد محبوبیت خاتمی در تمام نقاط کشور بی مانند بوده و انتظار می‌رود این وضعیت ویژه و این پیام روشن مورد توجه شخص خاتمی قرار داشته باشد.
ستاد 88 در بیانیه‌ای که در جلسه فوق العاده این ستاد صادر شد با اشاره به اینکه خاتمی پس از هفته‌ها تامل و تدبر، مصمم به حضور در عرصه انتخابات شد، آمده است: تعدد کاندیداها در جبهه اصلاحات تا زمان آغاز ثبت نام امر مثبتی است اما مطمئنیم در نهایت روی یک کاندیدا اجماع صورت می‌گیرد.
در پایان این بیانیه آمده است: میزان استقبال از سفرهای استانی و محبوبیت از جمله ویژگی‌های تعیین کاندیدای نهایی است و انتظار می‌رود طرفداران همه کاندیداها با پذیرش واقعیات روز و مقتضیات جامعه برای دستیابی به اجماع تلاش کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد