فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

اصلاح‌طلبان می‌خواهند هزینه شکست در انتخابات را به دوش موسوی بین

اصلاح‌طلبان می‌خواهند هزینه شکست در انتخابات را به دوش موسوی بیندازند

مجیری با اشاره به احتمال کناره‌گیری خاتمی: ـ اصلاح‌طلبان تمام تلاش خود را برای آوردن تمام پتانسیل خود و اجماع روی یکی از آنها به کار گرفته‌اند تا در انتخابات آینده به پیروزی برسند. ـ مردم از گفتمان کهنه اصلاحات و شعارهای تکرای آنها خسته شده‌اند و دیگر رویکردی به آنها ندارند.‌

21/12/1387----------------------------------------------------------------

فارس: دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به احتمال کناره گیری خاتمی از عرصه انتخابات گفت: اصلاح‌طلبان قصد دارند هزینه شکست در انتخابات را به دوش میرحسین بیندازند.

مجید مجیری دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان این مطلب که انتخابات دهم ریاست جمهوری برای اصلاح‌طلبان حکم مرگ و زندگی دارد، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان تمام تلاش خود را برای آوردن تمام پتانسیل خود و اجماع روی یکی از آنها به کار گرفته‌اند تا در انتخابات آینده به پیروزی برسند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان بازنده نهایی انتخابات آینده هستند، ادامه داد: اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند از خاتمی به عنوان برگ برنده خود در این انتخابات استفاده کنند و وی را به یک مهره سوخته تبدیل کنند، بلکه آنها قصد دارند با جایگزین کردن میرحسین به جای خاتمی، هزینه شکست در انتخابات ریاست جمهوری دهم را بر دوش میرحسین بیندازند.
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان این مطلب که خاتمی اگر مرد میدان انتخابات است تا آخر بماند، افزود: خاتمی در این برزخ تصمیم گیری، چه برای ورود به عرصه انتخابات و چه برای کناره گیری می‌تواند با ماندن در این عرصه، میزان واقعی مقبولیت خود را در میان مردم بسنجند.
مجیری با اشاره به این که اصلاح‌طلبان قصد دارند با طرح این مطلب که برخی‌ها قصد تخریب چهره‌های دوم‌خردادی را دارند، به مظلوم‌نمایی بپردازند، افزود: مردم همه شاهد هستند که در این چهار سال بیشترین تخریب علیه احمدی‌نژاد و دولت وی انجام شد و اصلاح‌طلبان با این مظلوم نمایی راه به جایی نمی‌برند.

وی در پایان گفت: مردم از گفتمان کهنه اصلاحات و شعارهای تکرای آنها خسته شده‌اند و دیگر رویکردی به آنها ندارند. ‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد