فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

انجمن اسلامی دانشگاه گیلان از میرحسین موسوی حمایت می‌کند

انجمن اسلامی دانشگاه گیلان از میرحسین موسوی حمایت می‌کند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان: ـ این تشکل طی نامه‌ای در روزهای گذشته از میرحسین موسوی خواسته بود تا به عنوان کاندیدا در انتخابات حضور یابد. ـ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان تمام توان خود را برای شناساندن و معرفی میرحسین موسوی به آحاد جامعه به کار می‌گیرد.‌

21/12/1387-------------------------------------------------------------

فارس: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان از حمایت تشکل مطبوع خود از میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

سعید عباسی اظهار داشت: با توجه به نیاز کشور به افرادی که به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی پایبند هستند و در زنده کردن آرمان‌های انقلاب تجربه و مهارت دارند، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان از میرحسین موسوی به عنوان فردی که چنین ویژگی‌هایی را داراست، حمایت می‌کند.

وی اولین تشکل حامی میرحسین موسوی در کشور را انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان دانست و ادامه داد: این تشکل طی نامه‌ای در روزهای گذشته از میرحسین موسوی خواسته بود تا به عنوان کاندیدا در انتخابات حضور یابد.

این فعال دانشجویی با دعوت از میرحسین موسوی برای حضور در دانشگاه گیلان و دیگر دانشگاه‌های کشور برای معرفی بهتر خود به دانشجویان تصریح کرد: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان تمام توان خود را برای شناساندن و معرفی میرحسین موسوی به آحاد جامعه به کار می‌گیرد. ‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد