فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

حصول به مقصود تنها در سایه اجماع نهایی سه کاندیدای اصلاح‌طلب متص

حصول به مقصود تنها در سایه اجماع نهایی سه کاندیدای اصلاح‌طلب متصور است

بیانیه انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات: حضور این چهره‌های خدوم و شناخته شده را که نشانه روشنی بر شکل‌گیری عزم ملی در جهت اصلاح نابسامانی‌هاست به فال نیک می‌گیریم و از آن استقبال می‌کنیم.‌

21/12/1387-------------------------------------------------------

ایسنا: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با صدور بیانیه‌ای ضمن استقبال از حضور خاتمی، کروبی و موسوی در عرصه انتخابات در عین حال تاکید کرد: بر این باوریم که حصول مقصود تنها در سایه وحدت و اجماع نهایی این شخصیت‌های ارجمند متصور است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در متن این بیانیه آمده است: سرانجام، عشق به مردم و احساس مسوولیت نسبت به سرنوشت کشور و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مانع از آن شد که جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی با ملاحظه حجم عظیم دشواری‌ها و خطرات پیش‌رو، توجیهی برای عدم حضور تمام عیار در عرصه سیاسی کشور بیاید.

این بود که خاتمی عزیز با آن همه سابقه درخشان در خدمت به میهن و انقلاب و به عنوان یک شخصیت معتبر بین‌المللی، اشتیاق و استدعای گروه‌های سیاسی، جریان‌های انقلابی و شخصیت‌های برجسته و نیز توده‌های مردم به ویژه جوانان پرشور را کریمانه و شجاعانه پاسخ گفت و یکبار دیگر عمق تعلق و باور خویش به مردم و خرد جمعی را نشان داد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که افتخار آن را داشته است تا بازگو کننده بخش کوچکی از تقاضا و درخواست مردم برای حضور جناب آقای خاتمی درعرصه انتخابات ریاست جمهوری باشد، به سهم خود از این اقدام مسوولانه و شجاعانه ایشان تقدیر و تشکر می‌نماید.

هم‌چنین فرصت را مغتنم شمرده از اهالی محترم استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد که با استقبال پرشور و بی‌شائبه و معنی‌دار خود از آقای خاتمی این اشتیاق ملی پیشتازانه جلوه‌گر ساختند، تشکر و قدردانی می‌نماییم.

در عین حال عمق نگرانی‌ها و ضرورت ایجاد تحول ایجاب کرده است تا چهره خدوم و پرسابقه دیگری از همین شجره طیبه خط امام، جناب آقای مهندس میرحسین موسوی نخست وزیر محبوب امام ومردم و مدیر موفق دوران پرافتخار دفاع مقدس نیز برای حضور در این عرصه اعلام آمادگی نمایند.

جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی ریاست محترم مجلس در دوره اصلاحات نیز که خدمات ارزنده ایشان به انقلاب و کشور مورد اعتراف است، از مدت‌ها قبل در این عرصه حضور داشتند.

ما حضور این چهره‌های خدوم و شناخته شده را که نشانه روشنی بر شکل‌گیری عزم ملی در جهت اصلاح نابسامانی‌هاست به فال نیک می‌گیریم و از آن استقبال می‌کنیم. اما بر این باوریم که حصول مقصود تنها در سایه وحدت و اجماع نهایی این شخصیت‌های ارجمند متصور است و اطمینان داریم این بزرگواران در نهایت مسیر همدلی، اجماع و همکاری را در پیشبرد اهداف مشترک تعقیب خواهند کرد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز با همه توان در خدمت آن بزرگواری خواهد بود که حاصل تفاهم آن عزیزان باشد. ‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد