فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

قالیباف ستاد انتخاباتی ندارد

قالیباف ستاد انتخاباتی ندارد

مرتضی طلایی: ـ قالیباف ستادی تشکیل نداده است که ریاست آن را کسی به عهده بگیرد. ـ قالیباف برای شهردار تهران برنامه پنج ساله را تنظیم کرده که امروز برای اجرا به تصویب رسید.‌

21/12/1387-----------------------------------------

فارس: عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قالیباف ستاد انتخاباتی تشکیل نداده است اظهار داشت: قالیباف ستادی تشکیل نداده که ریاست آنرا بعهده بگیرم.

مرتضی طلایی با اشاره به وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری دهم و انتشار برخی اخبار در خصوص ریاست ستاد انتخاباتی قالیباف اظهار داشت: قالیباف ستادی تشکیل نداده است که ریاست آنرا کسی بعهده بگیرد.

وی با اشاره به وحدت اصولگرایان در انتخابات آتی و رسیدن به نامزد واحد گفت: اگر اصولگرایان در انتخابات آتی به کاندیدای واحد نرسند در حق اصولگرایی جفا کرده‌اند.
طلای ضمن تکذیب خبر تشکیل ستاد قالیباف بیان داشت: قالیباف برای شهردار تهران برنامه پنج ساله را تنظیم کرده، که امروز برای اجرا به تصویب رسید.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: به عنوان نیروهای اصولگرا و پیرو خط رهبری باید تلاش کنیم تا اصولگرایان انسجام خود را در انتخابات ریاست جمهوری دهم حفظ کنند.
وی در پایان تاکید کرد: شخصیت‌های اصولگرا باید از هرگونه اظهار نظری که منجر به انشقاق‌ در جبهه اصولگرایان می‌شود پرهیز کنند. ‌

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد