فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی - ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ویژه ورزشکاران اسلامشهری

دهها فقره کیف قاپی در کارنامه سارقان حرفه‌ای

دهها فقره کیف قاپی در کارنامه سارقان حرفه‌ای 
 

تاریخ خبر : 17/12/87

 
گروه ناجا - کیف قاپان حرفه‌ای که اموال عابرین پیاده را به سرعت در خیابانهای بوشهر سرقت میکردند با هوشیاری و اقدام به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس به نقل از اداره‌ اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ،سرهنگ شریفی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان این خبر افزود:

مدتی پیش با دریافت گزارش به موقع شهروندان از وقوع چند فقره کیف قاپی ، کاراگاهان بلافاصله در محل حاضر شده و با استفاده از اطلاعات مالباخته‌گان و ترسیم تصاویر فرضی موفق شدند بعد از چند شبانه روز تلاش بی وقفه مخفی گاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی 6 نفر ازآنان را دستگیر کنند.

سارقان دستگیرشده بلافاصله به پلیس آگاهی منتقل و مالباخته‌گان در مواجهه‌ حضوری با آنان همگی اظهار داشتند که متهمان حاضر همان سارقانی بودند که کیف آنها را به سرقت برده اند .

متهمان که در برابر شواهد و مدارک علمی حرفی برای گفتن نداشتند زبان به اقرار گشوده و به دهها فقره سرقت از عابرین ، چند فقره سرقت مسلحانه و سرقت از منازل در شهرستان بوشهر و گناوه اعتراف کردند. همچنین سردسته گروه به نام "د.الف" بیان داشت که در حال سرقت مسلحانه باعث قتل فردی به نام "ع س" شده است .

در بازرسی از مخفیگاه متهمان چندین قبضه چاقوی نامتعارف ، کارت سوخت ، کارت عابر بانک ، دهها عدد گوشی تلفن همراه و چندین فقره تراول چک سرقتی کشف و ضبط گردید. اموال سرقتی به مالباخته‌گان بازگردانده و متهمین با صدور قرار قانونی راهی زندان شدند . تحقیقات تکملی کارآگاهان در این زمینه ادامه دارد.

سرهنگ شریفی در پایان از شهروندان خواست از نشان دادن پول ، زیور آلات ، کالای ارزشمند و آنچه برای سارقان جلب توجه می‌کند پرهیز نموده و از جابه جایی پول نقد به مقدار زیاد خودداری کنند و برای این منظور از چکهای رمزدار و حواله های بین بانکی بهره ببرند و برای خرید های عمده از کارت اعتباری استفاده کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد